Tuesday, March 1, 2011

my LoveLY coLLEctionS

I just like white to  much.  Aku akan cari sehingga dapat.  Ya pasti akan dapat, insyaALLAH.  Aku memang sangat suka menghias & men'design' ikut cara aku sendiri. Cam jahit baju gak, aku akan jahit baju ikut paten aku. Sbb tu aku taknak jahit baju orang lain selain anak beranak aku. Kalau aku beli baju dah siap pun aku akan repair.  Biar pun orang tak pernah buat cam2 atau apa pandangan orang lain, tak kiralah, yang penting aku puas.  ahhhhh.... sejuk mata aku.
yang berwarna selainnya seme dah kena sembur putih, frame ayat Qur'an tu sebenarnya warna gold, tapi dah jadi putih
Nasib baik tipun merah telekom tu takleh nak sembur, takut tm marah, kalau jumpa tipun putih nanti bolehlah change. hubby aku kata abang takut........., bangun pagi dah bertukar jadi putih.   kah...kah...kah..., takkan lah jadi camtu lak kan. hak tu mmg akan tetap hitam manis lah. Just nak share je kalau ada yang sama minat kat sini.   Nanti aku upload seme yang aku rasa cantik ee.  Kalau korang suka, alhamdulillah.  Boleh try cari kat mana-mana.  Ada gak aku jual.  Boleh tanya gak ngan aku.

Bye!!!

No comments:

Post a Comment

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya di:- tel: 013-9861175

atau

atau

StaRt oN 20Oct2010....