Tuesday, March 1, 2011

let me dReams

i hope one day i will get it.  tak kiralah bukan nak betul-betul macam ni....., tapi at least all the white things inside (lebih kurang or lebih cantek, kih...kih...kih....)  nanti kalu dah dapat aku akan upload kat sini.  sila doakan. insyaALLAH..... 

kalau aku serve mencari coding, aku akan tenangkan fikiran sebentar dengan melihat image-image yang like this.  Baru lah aku tak rasa terbeban sangat ngan keja-keja yang melambak kat office.  aku ni system developer, designer n merangkap webmaster utk jabatan aku.  permintaan sangat tinggi, kadang-kadang bila aku benganggggg, aku akan mencari ketenangan, antaranya dengan mencari things like this. Pas tu aku pening lak jaja kedai cari barang tersebut.   he...he...he....!! . itulah aku. nak wat cang ne!!

No comments:

Post a Comment

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya di:- tel: 013-9861175

atau

atau

StaRt oN 20Oct2010....