Thursday, March 31, 2011

Ftp oh ftp

Aku sebenarnya setiap hari bekerja ngan ftp software.  Oleh kerana sudah terlalu biasa maka aku tidak ambil kisah. Tiba-tiba aku kena buat projek kat server lain.  Maka cam biasalah guna ftp tu.  Bila connect ashik reject je.  Hampir 3 hari aku mencuba dengan pelbagai cara.  Aku dah sakit kepala tukar setting itu & ini.  Tapi tetap tak boleh!!!

Ha....ha...ha...., malam ke3 barulah aku teringat/terfikir bahawa ftp software dibekalkan mengikut operating server system, maka aku pun download lah software lain. Memanglah tak boleh sebab software biasa aku untuk server linux n yang ini server windows.

Adus....., masalah aku selesai juga akhirnya!!!
so, kawan2 kalu hadapi masalah cam aku maka inilah jawapan nya.

No comments:

Post a Comment

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya di:- tel: 013-9861175

atau

atau

StaRt oN 20Oct2010....